Організація виробництва з модернізації та ремонту тягового рухомого складу
Науково-виробнича фірма «Техвагонмаш» пропонує комплексні проекти з організації виробництв з модернізації та ремонту тягового рухомого складу (маневрових та магістральних тепловозів, електровозів)
Науково-виробнича фірма "Техвагонмаш" надає повний набір послуг: від етапу проектування до етапу проведення шеф-монтажних та пусконалагоджувальних робіт, включаючи виробництво спеціального технологічного обладнання.
Компетенції НВФ "Техвагонмаш"
1. Передпроектні опрацювання;
2. Розробка технологічної частини проекту;
3. Проектування спеціального технологічного устаткування;
4. Виготовлення спеціального технологічного обладнання;
5. Шеф-монтажні та пусконалагоджувальні роботи: навчання персоналу;
6. Навчання персоналу;
7. Відпрацювання технології;
8. Сервісне обслуговування.
2. Розробка технологічної частини проекту;
3. Проектування спеціального технологічного устаткування;
4. Виготовлення спеціального технологічного обладнання;
5. Шеф-монтажні та пусконалагоджувальні роботи: навчання персоналу;
6. Навчання персоналу;
7. Відпрацювання технології;
8. Сервісне обслуговування.
Переваги модернізованих локомотивів
Внаслідок модернізації покращуються техніко-економічні показники роботи локомотива.
Його економічність та тягові параметри значно підвищуються:
- Витрата палива скорочується приблизно на 20-25% (наприклад ТЕМ2 це 450 000 дол. США за життєвий цикл);
- зниження витрат на ремонт та технічне обслуговування на 25-30% (наприклад для ТЕМ2 це 360 000 дол. США за життєвий цикл);
- рахунок збільшення коефіцієнта технічної готовності – можна скоротити кількість тепловозів для підприємства.
Оновлений тепловоз обладнується мікропроцесорними системами управління, контролю та самодіагностики, така модернізація підвищує надійність локомотива, збільшує міжремонтні пробіги, скорочує витрати на плановий та аварійний ремонт.
Його економічність та тягові параметри значно підвищуються:
- Витрата палива скорочується приблизно на 20-25% (наприклад ТЕМ2 це 450 000 дол. США за життєвий цикл);
- зниження витрат на ремонт та технічне обслуговування на 25-30% (наприклад для ТЕМ2 це 360 000 дол. США за життєвий цикл);
- рахунок збільшення коефіцієнта технічної готовності – можна скоротити кількість тепловозів для підприємства.
Оновлений тепловоз обладнується мікропроцесорними системами управління, контролю та самодіагностики, така модернізація підвищує надійність локомотива, збільшує міжремонтні пробіги, скорочує витрати на плановий та аварійний ремонт.